Γ.Κουτσοθεοδώρου: Με νευρολογικά προβλήματα μετά τον εμβολιασμό του με Pfizer o παλιός πρωταθλητής στα σπριντ

Γ.Κουτσοθεοδώρου: Με νευρολογικά προβλήματα μετά τον εμβολιασμό του με Pfizer o παλιός πρωταθλητής στα σπριντ

Ο παλιός πρωταθλητής στα σπριντ, Γιώργος Κουτσοθεοδώρου, αποκάλυψε με ανάρτηση του στα social media ότι έχει προβλήματα υγείας μετά τον εμβολιασμό του με το σκεύασμα της Pfizer. 

Όπως αναφέρει τα νευρολογικά προβλήματα, που αντιμετωπίζει ξεκίνησαν ένα μήνα μετά τον εμβολιασμό του κατά του covid-19, με τον ίδιο να τονίζει ότι επισκέφτηκε πολλούς γιατρούς προκειμένου να μάθει τι του συμβαίνει.

Εν τέλει, όπως επισημαίνει, ένας νευρολόγος του είπε για τις παρενέργειες από το εμβόλιο Ρfizer, με τον παλαίμαχο σπρίντερ να εκφράζει την βεβαιότητά του ότι η «κατάρρευσή» του, όπως χαρακτηριστικά γράφει, οφείλεται σ’ αυτόν τον λόγο.

Αναλυτικά όσα έγραψε στο facebook ο Γιώργος Κουτσοθεοδώρου:

«Σήμερα θα σας μιλήσω για την περιπέτειά μου. Στις 27 Αυγούστου κάνω την 1η δόση pfizer, στις 30 Σεπτεμβρίου έρχεται η κατάρρευση! Από εκείνη τη μέρα έχω νευρολογικά προβλήματα από το εμβόλιο!

Έντονους μυϊκούς πόνους στα κάτω άκρα, αϋπνίες, έντονες φαγούρες και έντονα μουδιάσματα σε διάφορα μέρη του σώματος, έντονη κόπωση σε σημείο που να κοιμάμαι 9 ώρες και να μην μπορώ να σηκωθώ από το κρεβάτι, να σφίγγω τα δόντια κάθε πρωί για να πάω στη δουλειά μου.

Μετά από πολλές επισκέψεις σε διάφορους γιατρούς αγγειοχειρουργούς, καρδιολόγο, παθολόγο, που κανείς από αυτούς δεν παραδεχόταν ότι όλες αυτές οι παρενέργειες ήταν από το εμβόλιο, βρέθηκε επιτέλους ένας νευρολόγος και μου είπε την αλήθεια!!! Κάποιοι θα πούνε ότι είμαι αρνητής! Όχι!

Δεν είμαι αρνητής του εμβολίου. Όλοι οι συγγενείς μου έχουν εμβολιαστεί. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το συγκεκριμένο εμβόλιο δεν είναι για όλους! Για όσους δεν με πίστευαν ας διαβάσουν το άρθρο!».

Πηγή  pronews.gr

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια